no.comment.

har precis slängt i mig en macka med kantareller, eller ska jag säga kantareller med en macka!? det var liksom ett BERG med kantareller på den stackars macksnutten. men ack så gott.

sitter just nu och försöker fundera hur jag ska lägga upp dagen, det är den 6:e veckan jag är hemma från skolan nu (jag t.o.m SAKNAR skolan, illa...), och jag har fått så några uppgifter att göra så jag kan räkna dem på en hand. seriöst det känns... jag ska nog ta tag i dem där tre uppgifterna så jag har dem gjorda. får se hur lång tid det tar att göra, får jag tid över lär jag ta fram saxen, limmet och annat skoj för att göra tavlor. åh vilket givande inlägg det här blev. avrundar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0