livet.är.bra.det

fick nyligen ett sms. ett sms som gjorde mig så fruktansvärt glad, signerat olivia. har myst med henne hela kvällen, det var så skönt att äntligen ha henne hemma. har även fått en finfin present av henne från Mexiko samt en till present utav mina handledare på praktiken, mer om det imorgon. hur som helst, smset fick mig att tänka på hur bra jag egentligen har det. ibland är man så upptagen att man glömmer bort att uppskatta saker och ting, att man lätt bara tänker på det negativa i livet istället för tvärtom. nu börjar jag låta fruktansvärt jobbig och djup, det var inte riktigt det som var meningen med det hela. ville nog mest klargöra för mig själv att jag har det bra och för er, mina fina vänner, att jag diggar er otroligt mycket, varenda en (ni vet vilka ni är).

idag har jag träffat två gamla vänner som ligger mig varmt om hjärtat samt varit med olivia, och imorgon får jag träffa resten av gänget, kunde inte bli en bättre start på helgen. jo, förresten. lovisa kunde gärna fått vara här också, saknar henne något enormt! Och tjejerna i huvudstaden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0