hakuna.matata.

mysdagen med tjejerna blev inställd för att två av dem gått och blivit sjuka, tråkigt värre.
istället drog jag & olivia till ica och köpte med oss en massa gott som vi sedan gjorde gino av. fasiken så gott det är, sjukt. sedan satt vi bara och prata, kolla på tv och sånt där man gör när man bara har de gött.

nu däremot så har jag det mindre gött. sitter och skriver på min APU-rapport som jag känner att jag vill bli klar med men har noll lust att skriva. ingen bra kombination direkt. men nu måste den göras. smell you later

(mycket gott/gött det blev i det här inlägget känner jag. men de är ju gött. eller?)




Kommentarer
Postat av: OLIVIA

frågan är ju, hur snygg är den där bilden egentligen?

2011-03-27 @ 23:07:12
URL: http://oliwiaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0