beautiful.day.

har haft fullt upp i helgen, därav den dåliga uppdateringen. i fredags var det förfest hos viktoria för att sedan slå klackarna i taket på Riva. min debut på krogen var bra. men kvällen var ännu bättre. lördagen bjöd på full rulle. vid tre tiden kom gäster i form av släkt och familjevänner. på kvällen kom partyfolket och firade mig. det bjöds på en storslagen ja-må-hon-leva-sång, dans, skratt och inte minst en massa fina paket. min helg har varit magisk. bästa på länge. men det är väl så det ska va? man fyller ju bara arton en gång i sitt liv.





på kvällen blev det inga kort tagna överhuvudtaget... trodde jag ja!
när jag skulle kolla igenom alla bilder från gårdagen så såg jag att några hade gått lösa med kameran.




hoppas ni är nöjda med resultatet, grabbar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0