kreativiteten.flödar.

det är inte så mycket som har hänt idag, har praktiserat 10-18, och det gick superbra!
ikväll ska jag bara kolla igenom massa bloggar, fixa lite kollage till Cayenne osv. har all tid i världen känns det som. känns lite surt att inte vara 18 år faktiskt, med tanke på att alla andra är det nu, haha! men snart är det min tur. snart, snart, snart!

är för övrigt sjukligt sugen på att ta tag i penslarna just nu, men alla fina färger är slut så jag får försöka vara kreativ på andra sätt och hoppas att jag får lite färger snart eller möjligtvis köpa mig ett par inom kort.


tidigare tavlor jag gjort

Kommentarer
Postat av: emma

Fan du är ju skitbra emma!!! Superfina <3

2011-02-25 @ 21:51:24
URL: http://emmawaalderlo.blogg.se/
Postat av: sabina

Sjukt fina! (: <3

2011-03-08 @ 15:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0