done.

sista skoldagen på 5 veckor - check!
allt arbete som jag skulle ha gjort är även klart, så nu kan jag pusta ut.
när jag kom upp till stockholm och skolan så får jag reda på att första lektionen är inställd, lagom kul. men vi löste det så att vi slapp och sitta i skolan i fyra timmar och rulla tummarna. vi hade lektionen som egentligen skulle vara senare, direkt på morgonen, sedan fick vi sluta.

jag är så galet sugen på att praktisera. det ska bli så kul att testa på hur det är att jobba i en inredningsbutik i en så liten stad som katrineholm. jag ser det som en erfarenhet inför framtiden. men innan praktiken startar så ska jag ta helg. umgås med fina människor och bara njuta.

snart kommer en bild upp på något nytt. något fint. något jag är jäkligt glad över.
men som sagt, det är snart det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0