I DID IT AGAIN

OOOPS! hade helt glömt bort att gå in här och uppdatera, men sånt händer.
Hur var julen då? Min var fantastiskt bra, precis som tidigare år. Fina presenter, mys, spel, god mat och gott sällskap. Kunde inte önska mig mer.

Dagarna bara rullar på. Passar på att umgås med mina fina vänner nu när jag har tid och däremellan slappar jag mest, precis som man ska göra på lov. Snart är det nyårsafton och vad som händer då är inte riktigt spikat, antingen blir det fest eller så blir det att ta det lite lugnare här hemma. Men imorgon vankas iallafall mys med några av favoriterna, fab4. Det blir resturangbesök och skvaller, sånt som vi är bra på. Saknar verkligen dem brudarna..

Det blev ett rörigt inlägg, så jag sätter punkt. PUNKT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0