COSY DAY

Skolan var nedsläckt idag och fylld med levande ljus, rektorn gick runt i flanellpyjamas, morgonrock och tomteluva och bjöd eleverna på lussebullar, mysig start på dagen. Dessutom (bör understrykas) så har jag varit väldigt produktiv i skolan och fått en hel del gjort, så nu kan jag bocka av några punkter på min "att-göra-innan-jul-lista". Imorgon vankas det prov (sista för terminen) sen är det bara TRE dagar kvar i skolan innan lovet.

Mindre än ett halvår kvar till studenten, en enorm befrielse men förmodligen ännu mer ångest och panik. Dagarna, veckorna, månaderna och åren går fort, ibland lite väl fort faktiskt. Herregud, jag är snart vuxen. Vad hände!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0