ÅTTA SAKER

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
För tio år sedan gick jag i andra klass och hade precis blivit storasyster åt världens finaste unge. Jag var tjock och lycklig, mitt största dilemma var vem jag skulle leka med idag, Olivia, Lovisa eller Lisa..? svårt val, slutade oftast med att jag var med alla under dagen. Pressat schema. Roligt att det är just dem som är mina närmsta vänner än idag.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Då badade jag med J och gjorde översvämning och vattenskador i huset, längtade till jullovet och svor över att det var slasksnö..

3) FEM SNACKS DU GILLAR?
Chips, lakrits, morötter med dipp, ostbågar och popcorn.

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL?
Adele - Make you feel my love
Magnus Uggla - pärlor åt svinen
Kapten röd - ju mer dem spottar
Flo rida - good feeling
Chris medina - what are words

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR?
Köpa ett mysigt hus, bjuda mina vänner på en fet fest, åka utomlands, köpa min drömväska och en mini cooper

6) FEM DÅLIGA VANOR?
Dricker cola light i tid och otid, biter på naglarna i perioder, gör alltid läxor försent, är ganska lat, gillar allt som har med lakrits att göra.

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Umgås med vänner och Jonatan, pyssla, spela spel, shoppa och drömma.

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Väldigt utsvängda jeans, skateskor, Ed Hardy kläder, bad hairday-mössa och graviskläder där det står typ bäbis på magen (som om folk inte fattar det ändå!?!?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0