thanks.for.coloring.my.life.

första dagen i skolan på en vecka var ett fiasko; SJ startade min morgon med en ack så oväntad (skämt åsido) försening, väl framme i skolan kom jag på att jag glömt min dator hemma och vi skulle redovisa våran powerpoint, oflyt. vi fick sluta en timme tidigare för jag var tydligen inte ensam om att glömma datorn. därefter slog SJ till med ännu en försening. katchiiiing.

men nu sitter jag och gör det jag ska (med detta som ett undantag), d.v.s. pluggar. för imorgon är det boksamtal på svenskan och sen slutar vi och jag tar helg! ska hjälpa brorsan med att fixa en brakmiddag till flickvännen, laga mat till familjen samt iväg på festligheter. ingen alkohol med tanke på att jag går på penicillin. men vad gör det? jag är ändå inte 18 år och myndig, så man kan väl kalla mig laglydig för ett tag. om man så vill...


jonatan, vilken kille! helt fantastisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0