min.helg.

fredagen med några av jobbtjejerna var alldeles perfekt. vi åt thaimat, onyttigheter, kolla på idol, pratade om allt mellan himmel och jord och skrattade som alltid. de tjejerna är för himla bra!

gårdagen spenderades dels med olivia och hennes vän på katrineholmsmässan och dels med tjejerna hos fröken Furén. Det bjöds på god mat och efterrätt, skratt, dans, gamla minnen och som alltid när ett helt gäng tjejer samlas så blir det högljutt. Men kul var det, tack för det.

idag är det söndag (nehe..?) och jag har ingen som helst ångest, är nämligen ledig imorgon. skön-t! så idag ska jag dra iväg till gymet och svettas för att sedan med gott samvete lata mig hela kvällen med J. sounds gooood!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0