gnällig.tjej.

är riktigt jäkla irriterad idag, inte nog med att det är kallt och dant ute - jag gick upp tidigt för att hinna med tåget som tog mig till skolan. väl i stockholm och skolan får jag reda på att lektionen är inställd. kommunikationen på skolan fungerar ungefär lika bra som SJ:s tåg på vintern, d.v.s. inte alls. så det var bara för mig att vända. inte okej.

nu sitter jag och glor på Ellen DeGeneres show och stör mig på att hon säger "ah..." och "ahm..." innan exakt varenda mening. lika bra att jag stänger av TV:n innan jag blir irriterad på riktigt. istället för att störa mig på henne ska jag fundera på ifall jag ska dra iväg till gymet eller om jag ska göra det senare och sova nu. låter lockande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0