tråkig.lista.blaha.blaha.

jag vill – ha mat
jag har – världens bästa pojkvän!
min senaste kyss
- var sweet.
jag lyssnar mycket på - vad andra säger
jag funderar på – att gå och duscha.
jag pratar – med människor på tåget för att det är så tråkigt att sitta ensam.
jag inte gillar – personen som gjorde den här frågan "jag inte gillar"
min första riktiga kyss – var med den jag senast kysste, d.v.s. Jonatan, för en herrans massa år sedan.
jag avskyr när folk snackar – mer än vad dom borde.
kärlek är – underbart tycker jag såklart! :D
jag gillar – fredagar
jag kommer alltid att – älska mina nära och kära
sist jag grät var – när jag var ledsen (nehe?)
min mobiltelefon är – sämst...
när jag vaknar på morgonen – är jag pigg, tro´t eller ej :D
innan jag går och lägger mig – pratar jag med Jonatan.
idag har jag – sprungit som en idiot för att hinna med tåget.
jag just nu tänker – hur fan man kan skriva så dåligt som personen som gjort denna lista gör?
ikväll ska jag
– äta grönsaker med dipp, längtat hela dagen på det! haha :D
imorgon kommer jag – jobba :)
jag hoppas – att mamma kommer hem snart så jag får äta, väntat alldeles för länge på de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0