the.girl.and.the.robot.

jag var på hugget i fredags vilket resulterade att jag varit desto sämre på att uppdatera resten av helgen. skyller på att jag jobbat igår och idag. gårdagskvällen spenderades med olivia, vi drog hem till J där några killar var. blev lite kortspelande och snack samtidigt som myggen gjorde oss sällskap. kanon!

idag har jag som sagt jobbat. började 10 och fick sluta lite tidigare, runt två. så sen dess har jag sovit. ska snart sätta igång att plugga lite och sedan dra ner till jobbet (töntigt det känns att säga jobbet, men säger jag Djulö så tror väl folk att jag bara sitter och latar men det gör jag minsann inte) igen för vi ska ha möte.

så nu ska jag inte underhålla er längre.
har andra planer. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0