socker.socker.socker.

stannade hemma även idag, magen börjar bli bättre men med endast 2-3 timmars sömn kände jag mig inte så taggad på att gå upp när klockan ringde 04:30. nej, istället stanna jag kvar i sängen och fortsatte skönhetssömnen. bra val med tanke på att vi skulle skriva nationella idag. min hjärna hade totalflippat, slutat fungerat och satt sig själv på snooze.

nu sitter jag och tänker på allt gott som finns. lakritsstjärnor, salt & blandat, ferrari bilar, polkagrisar, sura spöken etc etc... allt bara för att jag vet att jag inte får äta det. jag har godisförbud. tyckte det var behövligt eftersom jag är sockerberoende. vill ju inte få diabetes inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0