one.way.or.another.

min morgon började väldigt oväntat. blev vittne till en misshandel vid Slussen. hoppsan hejsan.
en kvinna på 60-70 bast kan minsann också slåss, hon dela ut en bitchslap till en kille i 25-års åldern som tyckte att hon borde flyttat på sig när han försökte komma fram och hade bråttom. det tyckte minsann inte hon. "men du trängdes juu". efter att han fått sig en smäll rann bägaren över och han tröck upp henne mot väggen och gav henne både det ena och det andra.

detta ledde till att jag kom försent till första lektionen, visseligen bara 10 minuter, men i alla fall :) och sedan har det varit fullt upp hela dagen. höll mitt tal idag om mobbning vilket gick relativt bra. så skönt att det är över, bara tusen andra saker och tänka på nu när det kommer till plugget. ska försöka vara lite aktiv nu så att jag kan checka av något på min restuppgifter-lista. skulle vara skönt att bli klar med allt... puh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0