långtråkigt.

lördagskvällen spenderades ute i kära Katrineholm med en ännu kärare Mois! från nio till tolv gick vi runt, runt och runt och pratade om allt mellan himmel och jord. riktigt trevligt och skönt! inte lika skönt efteråt dock när man kände hur ont man fått i fötterna och i benen.

gårdagen spenderade jag inte alldeles ensam, jag hade nämligen sällskap av både matteboken och produktionsprocessen-pappret. inte illa de heller! (jo, det sög faktiskt...). gick och la mig vid nio. gjorde tappra försök att somna, misslyckades. ringde Jonatan, misslyckades. ringde igen, misslyckades. sedan ringde han mig, han lyckades! vi la på och jag försökte sova, misslyckades. sådär höll jag på tills halv två ungefär. skönt att man är en relativt morgonpigg människa när man vet att man måste (!) upp. skulle det inte vara för att det var så sjukt mycket i skolan just nu så skulle jag stannat hemma och snorat istället för att göra det i skolan. men idag har jag tre (!) prov/redovisningar idag, så det kändes som fel dag att stanna hemma på.

okej. slutskrivet. det här blev ju jävligt långtråkigt.
nu drar jag iväg till tåget. på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0