huuuur.skönt.?.

idag är jag ledig eftersom jag bara har en lektion och den behöver man bara gå på om man behöver repetera någonting. och på fredag tar 3:orna på min skola studenten så då är vi också lediga. HUR SKÖNT ÄR INTE DET? =D

så J kom hit igår kväll, sov här och drog till skolan imorse. jag har sovit fram tills nu och funderar på vad jag ska göra. regnet öser ner, annars kunde man kanske dragit ut eller något, men nej. tror jag drar fram lite plugg så jag kommer ifatt med det och lämnar in saker i tid. jovars, så får det bli. tjing!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack snälla du, skorna kommer från zara! :) Krams

2010-05-26 @ 11:36:08
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0