heeelt.slut.

idag har jag varit i skolan, ätit lunch i fina vänners sällskap, köpt en bikini, beställt tid hos frisören samt varit ute och sprungit med emma a.k.a. PT. hon tog död på mig. men jäklar var skönt det var efteråt, nu går jag omkring med blåsor under fötterna och träningsvärk i vaderna, men det var det värt! (nu ligger jag före dig olivia). i 40 minuter var vi ute, varav 30 minuter sprang vi och 10 minuter gick vi sammanlagt. rekord för mig skulle jag vilja påstå!

nu ska jag ta fram matteboken ett tag och plugga inför nationella som är imorgon, sedan ska jag laga mat åt hela familjen och därefter kommer J och då blir det ännu mer pluggande. great! vi förenar nytta med nöje


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0