en.vecka.och.tre.dagar.kvar.

efter personalmötet igår drog jag hem, åt, pratade om allt mellan himmel och jord med mamma, fick ett samtal, cyklade till J och sov där.

idag börjar jag inte förrän 11:50 så jag har gott om tid på mig nu på morgonen. vid tio ska jag sätta mig på cykeln och bege mig ner till tågstationen. men först ska jag sitta här och nörda, sedan fixa mig. datorn går alltid i första hand! och juste, på tal om ingenting så får vi studiebidraget idag. klirrrrrrrrrrr! denna dag kan inte bli bättre...


sné!


update
...och så kunde den det ;PppPP
kom till skolan vid tolv, fick reda på att vi inte hade någon lektion på hela dagen. ovärt! däremot fick jag reda på att jag fick MVG på provet i Produktionsprocessen vilket innebär tre bokstäver i slutbetyget, känns gryyymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0