det.är.tisdag...

...och jag försov mig. hur lyckas jag?!?
jag hade ställt klockan på 05:00, stängt av den i sömnen, somnat om och vaknade 06:30 av att pappa väcker mig. hinner jag duscha och fixa mig innan jag måste dra till tåget som går sju? svar: nej.
och skulle jag tagit nästa tåg som går 08:00 så skulle jag vara i skolan en timme senare än vad skolan börjar och vara i skolan en timme och sedan dragit hem (eftersom jag slutar 10:40 på tisdagar).
SÅ, det jag ville komma till var att jag stannade hemma idag.

jag ska plugga som en galning, gå ut och gå vid tre med Olivia och sedan klockan fem ska jag och färga håret. finfint! efter regn kommer solsken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0