yesterday.yesterday.yesterday.

i helgen har jag blivit firad i efterskott av mina föräldrar. pengar har rullat in på mitt konto (det tackar man för) och god mat har hamnat i min mage. bland annat tacos, våfflor osv.

gårdagen bestod av mys med brudarna samt party hos julia på kvällen. TACKTACK!
det hela slutade med att jag somnade i J's famn i min säng.

idag ska jag städa lite i rummet, måste få lite ordning i min garderob, den är överfull just nu. måste fixa mer plats för på onsdag kan jag tänka mig att det kommer påfyllning eftersom studiebidraget kommer! :D sedan ska jag även försöka hinna med lite plugg innan J kommer hit och gör mig sällskap. jag tror minsann de kommer bli en söndag utöver det vanliga!

lika bra att sätta igång med städningen så man får det gjort.
HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0