en.dag.kvar.

gårdagen bestod av skola på dagen och fest på kvällen! det var ganska så nice faktiskt. dock så drog vi hem lite väl tidigt kanske, men vad sjutton, jag pendlar. är uppe från halv fem på morgonen till tolv på natten. så det så! :)

älsklingen sov hos mig inatt, och idag har vi bara tagit det lugnt på morgonen. var nyss och hämtade ut lite paljetter jag beställt, sedan ska jag pyssla lite (neeeerd), packa och kanske färga håret. hoppashoppas!

ikväll kommer mina brudar över. meningen var att vi skulle ut och äta med en massa andra tjejer också, men det var så få som kunde idag så vi flyttade det. så istället blir det bara lite mys här. för vet ni vad? imorgon är det min dag! hurra hurra hurra!

nu ska jag göra lite vettigt.
(ps. glöm inte att gratulera mig imorgon ds.) =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0