my.classssss.

jag har trååååkigt. därav listan.

Tycker du att någon i din klass är snygg? - OH YES!
Om ja, vem? - mina brudar såklart ;)
Tycker du att någon i din klass är ful? - haha, ja.
Om ja, vem? - hemligt.
Har du haft sex med någon i din klass? - nej, och tänker inte ha de heller :)
Har du hånglat med någon i din klass? - nej
Vill du ha sex med någon i din klass? - nej
Hatar du någon i din klass? - nej
Finns det någon homosexuell i din klass? - ja
Finns det ett kärlekspar i din klass? - ja
Vem tycker du låter mest i din klass? - hm... benjamin kanskeeee
Vem tycker du låter minst i din klass? - svårt, jag vet faktiskt inte.
Är ni flest killar eller tjejer i din klass? - tjejer tror jag, eller jag vet faktiskt inte.
Har du kollat in någon i din klass? - nope. inte på ett flörtigt sätt i alla fall.
Om ja, vem då? - ingen.
Är du kär i någon i din klass? - nej, verkligen inte!
Är någon i din klass kär i dig? - nej, de tror jag inte. möjligtvis lisa kanske :D
Skulle du kunna tänka dig att kyssa någon i din klass? - nej, trivs som fisken i vattnet med jonatan så :D
Vem tror du har sämst betyg? - oj, vad svårt. jag vet faktiskt inte.
Vem tror du har bäst betyg? - ingen aning där heller.
Vem är den snyggaste läraren? - vi har inga snygga lärare.
Skulle du kunna ligga dig till ett betyg? - haha. neeej.
Har du slagits med någon i din klass? - nope
Har du varit osams med någon i din klass? - nej.
Har du varit kär i någon i din klass? - nej.
På en skala från 1-10, hur bra är din klass? - 8 eller 9 kanske. vissa skulle man klara sig bra utan. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0