my.bad.

shit. oj.
glömde helt att blogga igår och i förrgår. sorry. my bad!

idag var det i alla fall skolan som gällde. allt var kaos, men de funkade! kom hem för sisodär en timme sedan och nu ska jag ut och gå en sväng med shaggy, sedan får jag fint sällskap ikväll och inatt. sånt uppskattas! skolan står jag över imorgon för vi har friluftsdag. åka upp till stockholm (sammanlagt ca 3 timmars pendling) för att klättra i en timme känns lagom ovärt.

förresten, trevligt med nya läsare. jag är galet nyfiken på vilka ni är. kommentera gärna :D
nu ska jag sluta trötta ut er. måste ju ut med hunden. PUSSSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

skit skön blogg!:D

2010-03-10 @ 22:53:41
URL: http://bluueechocolate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0