what.you.give.is.what.you.get.returned.

sitter hemma i soffan nu och funderar på att sova. finns det något skönare än att vakna sisodär 2 på natten och känna sig pigg, kolla på klockan och njuta av att man har flera timmar kvar att sova. åh, så härligt det är!

jag ser fram emot morgondagen. först skola, sedan resturang och mys med tjejerna, bara vara. det är inte tokigt det! sånt uppskattas till tusen. dessutom har en liten fågel viskat i mitt öra att det blir en rejäl påse godis på det också. toppen säger jag bara. nej, men det ska bli grymt kul. sover kvar där och kommer hem på lördag igen.

OCH PÅ SÖNDAG ÄR DET ALLA HJÄRTANS DAG! (glöm inte det J! jag förväntar mig något dyrt. not! men jag förväntar mig i alla fall en puss. det är inte för mycket begärt, visst inte?)

innan jag sätter punkt ska jag ge er en bra låt, eller snarare en grym låt. den må vara gammal, men hey, vad gör det? jag älskar låten, jag älskar texten, jag älskar allt som har med en att göra. här har ni den. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0