mys.pys.

gårdagen var kanon. vid sex tiden drog jag och J hem till hans morbror.
det bjöds på köttfärsås och spagetti samt melodifestivalen & pistvakt.
rolig som jag var så somnade jag, men vad gör det? strax innan elva satte vid oss på cyklarna
och trampade hemåt.

kvällens/nattens roligaste:
- sluta för fan! varför slår du mig?
- älskling, jag har inte slagit dig...
- JO! du drog mig i öronen!

haha.

idag har vi bara tagit det lugnt, delat på en pizza och pussats. det har helt klart varit den bästa/mysigaste helgen på länge (om man ignorerar mensvärken). nu ska jag bara fortsätta med att ta det lugnt. sweet.




stort hjärta till min älskling. så jäkla bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0