HEJ.HI.HEY.HELLO.

moalee klagar på min uppdatering så det är väl bäst att jag uppdaterar lite så man får tyst på kvinnan. ligger i hennes säng och softar medan hon gör något så hurtigt som att träna. innan hon drog hann jag med att kasta makrill i hennes kök. det var INTE kul. jag fick panik. det lukta verkligen inte jordgubbar kan jag tala om för er.

nu luktar det banan i munnen på mig. vi köpte godis innan hon drog till träningen och fy sjutton vad bananbomber är goooda. ni vet sånna där runda saker som först smakar lakrits och sedan banan? ah, sånna är det i alla fall och dom är galet goda.

nej. nu ska jag hoppa in i duschen, sedan börja med riset. blir sushi ikväll, som alltid när jag sover här. men jag klagar absolut inte, det är förbannat gott. hoppas bara dom blir godare idag än sist när vi hade äppelcidervinäger i riset istället för sushivinäger. mmmh, längtar redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0