fire.in.the.hole.

har inte ni alltid funderat på ifall det verkligen brinner mer ifall man fiser på lågan?
det har i alla fall jag. och jonatan. och testar man inte får man aldrig reda på svaret.

jag har aldrig skrattat så mycket som idag. seriöst. jag dog nästan.

- jag har en fis på g, fram med tändarn!
- haha. visst.
*tar fram tändaren. sätter den nära rumpan.*
prutt. KAPOOOOOF!
- AJ!
*slår sig själv på rumpan.*

jag faller ner på golvet av skratt. vilken syn. och det lukta verkligen illa.
det går inte att förklara med ord hur kul det var att se det hela. tror varken jag eller J trodde det funkade.
men nu har vi i alla fall svaret på frågan: ja! det brinner mer om man fiser på lågan OCH det börjar brinna i rumpan. så, känner ni er lite håriga i rumpan är det bara att ta fram tändarn, det går fort. men smärtfritt var det nog inte. men va sjutton. ska man vara fin får man lida pin. eller? det är i alla fall betydligt billigare än att gå till en salong och vaxa. fram med tändarn grabbar!

haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0