kräftskiva.tvåtusentio.

kräftskivan igår var awesome! hade världens bästa sällskap och godaste maten.
vi var först hos mig, sedan drog vi vidare på fest, ner på stan och till ännu en fest. hade en bra kväll må jag säga!

stort tack till alla som lämna kräftor här hemma, jag fick mig en god dagen-efter-lunch idag. haha :D nu har dessvärre mina fina vänner åkt tillbaka till sin hemstad. buhu, men på tisdag ses vi igen (skooooola följt av ångest.)

fick även hem en glad överraskning idag, nämligen restskatt från när jag jobba på Iitala. TUMMEN UPP! så ikväll ska jag leva loppan med min kära pojke. men först ska jag nog ta mig en välbehövlig powernap. PUSS













sparade den bästa till sist.
varsågod mina vänner. nu får ni er ett gott skratt som förlänger livet:


Kommentarer
Postat av: Julia

HAHA, förstår nu vad du menar med årets fulaste bild. haha fyfan..

2010-08-12 @ 20:45:45
URL: http://juliakraantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0