LOVE

taggar inför att jag ska träffa min saknade pingla senare idag för en promenix och en massa tjejsnack.
taggar inför att jag imorgon ska iväg på festligheter med de bästa.
taggar inför att ilse & lisa kommer snart ♥
taggar inför att det snart vankas kräftskiva med hela gänget.

känns ganska så bra nu måste jag säga!



det jag skrev först i inlägget blev ganska så snart bortblåst. blev nämligen inringd för lite jobb idag, skönt de!
så har precis kommit hem från jobbet eftersom jag var så pass hurtig att jag gick. så nu har jag fått lite käk i magen och ska bara ta det lugnt resten av kvällen. finfint!

Kommentarer
Postat av: moalee

Ditt nummer har försvunnit från min mobiiil!

2010-08-05 @ 19:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0