I'm.sugar.addicted.

happ... nu har man fått klagomål om uppdateringen här på bloggen också. tack kinden.
så tänkte dra lite fort vad jag sysslat med de senaste dagarna.
i fredags var jag hos lisa på kvällen med hela tjejgänget (nästan). det skrattades, spelades in filmer, osv. sedan fick jag sällskap hem och över natten.

igår var jag först i norrköping med familjen. sedan på middag hos Olivia och efter kom taxin full med tjejer och hämta upp mig för lite festligheter på Näset. det bjöds på danstävlingar, ölspel och en massa sjuka grejer. trevligt var det i alla fall. kom hem runt halv tre och kröp ner i sängen där en sovande man låg. wowowo.

idag var jag uppe med tuppen (halv tio..) och åt frukost och sedan var vi nere vid backavallen och kolla när lillebror spelade match, de vann båda matcherna! grattis!

blev inte så kort som jag tänkt mig, som alltid. ni får stå ut med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0