I.am.in.like.with.you.

jag har inte gjort mycket annat idag än att suttit på rumpan och kollat runt på olika bloggar, skrivit ner fina citat i min bok samt kollat på mamma när hon gör fint här hemma. väntar mest till det är kväll så jag kan äta middag med familjen och sedan dra iväg för att träffa kajsa & haza som precis kommit hem från turkiet. sedan kommer även en drös med tjejer befinna sig där så vankas det lan. inte helt fel en söndag som denna, kan jag lova!

imorgon bitti drar jag ner på stan för att färga håret hos frisören min, det lutar åt slingor i olika nyanser av blont. jag håller tummarna för att det blir bra. Nu ska jag fortsätta kolla bloggar. på återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0