!

gårdagskvällen spenderades hos mig med ett par tjejer. vi satt och snacka, drog ett par "roliga historier" och hade lässtund (haha). väldigt djupt. senare kom J, samt lovisa & co. idag åker dem till turkey, och jag är inte avis. inte alls...

ligger nu i min säng, nyduschad och fräsch. väntar på att J ska komma hem, han är nämligen ute och träffar en kompis och går med shaggy, sweeet! ska bara ta det lugnt idag, det var meningen att jag skulle jobba men så blev det inte, vädret lockar inte alltför många människor till ett café vid stranden. så jag ska väl ta tag i städandet, samt tvätta lite.

imorgon kommer mina snyggingar från sthlm hit! och på onsdag blir det kräftskiva hos mig. Katrineholmsveckan kunde inte börjat mycket bättre. det tråkiga är väl att skolan börjar snart, fast det kan vi ignorera ett tag till tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0