whatever.you.like.

en lektion idag, igen. men jag klagar inte - tvärtom!
kom hem tidigt så idag har jag umgåtts med min favorit. vi har sovit, kollat på bilar på blocket.se (inte på min begäran dock), pussats och så har jag även hunnit med att plugga. bra gjort! jag fortsätter med pluggandet, har en hel del att stå i. Nationella i engelska imorgon, gymnastikprov på torsdag, power point-redovisning snarast möjligt samt ekonomiprov på tisdag.

men innan jag fortsätter med det ska jag tjata på mamma så hon beställer en långklänning till mig. långklänning på en dvärg tänker ni kanske? ja, varför inte liksom? men jag har en känsla av att jag aldrig kommer använda den men om inte annat så kan den ju alltid hänga framme i mitt rum och bara vara fin. för den är uuuunderbar.

bjuder på en riktigt bra låt såhär på kvällskvisten. tror min uppdatering kommer vara lite gles i veckan med tanke på allt plugg, men man vet aldrig. puss så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0