punkt.

skön skoldag idag måste jag säga, trots att vi slutade sent. studiedagen igår gjorde susen!

efter skolan drog jag ner på stan med kajsa. vi strosade runt på stan ett tag innan vi drog hemåt. köpte bara ett genomskinligt nagellack som jag kan ha i fjällen. måste odla naglar, dom ser förjävliga ut just nu.

kvällen kommer bestå utav tv-tittande och så ska jag även försöka hinna med att packa lite så jag slipper och göra allt imorgon för då har jag annat för mig. tror bland annat att min kusin (a.k.a. min gudmor) kommer över en sväng för att fira mig i efterskott och sedan på kvällen ska jag träffa lovisa och eventuellt kajsa också :) på lördag bär det av!

nu ska jag snygga till lite i rummet. det ser ut som skit!
/e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0