musikal

sovmorgon igår. började skolan vid tio tiden. sista andra (och sista) musikalveckan, dock så missa jag hela första veckan, men det jag hänger läpp för. gårdagen bestod utav en himla massa målande eftersom jag går i bildgruppen. slutade inte förrän vid halv fem på kvällen. mindre kul.

senare på kvällen drog jag till gymet tillsammans med J och träna i lite mer än en timme. måste ta tag i träningen nu igen, det har gått lite trögt de senaste veckorna, men nu jäklar ska jag röra på fläsket igen. efter gymet följde J med mig hem, glodde på tv, skratta och hade kul. sånt gillar man!

idag vaknade jag upp med stans huvudvärk och kallsvettades. inte alltför kul, tänkte jag och stanna kvar i sängen, dvs det blev ingen skola för mig idag. har mest tagit det lugnt, pussat på den jag älskar och sovit.

ikväll bjuder familjen Seger på god mat. det är den 31:a mars, mammas & pappas 3-åriga bröllopsdag. grattis till dom!


jag & mamma
060331
thailand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0