kvar i nått jag lämnat

att vakna upp bredvid en prins är guld värt.
gårdagen blev mysig. melodifestivalen, tacos, chips och gott sällskap gjorde lördagskvällen perfekt.

strax efter tolv idag hämtade pappasen mig hos J. och strax därefter kom lovisa förbi och slinga håret på mig. jag hade saknat henne som sjutton och hon är bäst! håret blev precis som jag ville, och det är alltid bra när man blir nöjd :)

efter en massa skvaller och tv-tittande drog hon hemåt och jag följde med pappa till affären. jag erbjöd mig att göra maten ikväll, så snart ska jag börja med den. J kommer även hit och hjälper till och senare blir det Beck.

nu: toaletten!
/e




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0