IMORGON!

fredag idag vilket betyder att imorgon åker jag till Idre. ska bli grymt.
en hel vecka med skidåkning och en massa annat skoj. jag längtar som fan!

idag efter skolan kom mamma och hämta mig så drog vi till norr och solade. när jag kom hem dammsög jag nedervåningen och sedan bädda jag sängen för att fortsätta med packningen. ikväll ska jag umgås med lovisa och förhoppningsvis kajsa (som jag skrev i förra inlägget). jag är sugen på morötter, gurka och dip. så följer nog med mamma till affären senare och köper det så jag har de ikväll, mums!
nu ska jag spela bubble shooter och lyssna på bra musik!

är tillbaka om en vecka!
/e'


h j ä r t a


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0