;hemma

nu är jag hemma, eller har varit det i ganska så exakt ett helt dygn.
när jag kom hem hann jag inte göra mer än att fräscha till mig lite innan älsklingen stod på trappan och plinga på. som jag hade saknat honom! men det kanske är bra att få sakna lite ibland? det känns ännu härligare och få träffa varandra igen då. jag älskar min jonatan. nu vet ni det.

dagen har bestått av mys med hjärat, en långpromenad med pappa & shaggy och så har jag hunnit med att nörda bubble shooter en hel del också, nytt rekord nu =D hö-hö...

mycket har hänt medan jag varit borta. pizzeria viking har brunnit, ungdomar har ännu en gång krockat utanför lilla katrineholm och jag & J har hållt ihop i 17 månader. inte illa pinkat måste jag säga. grattis till oss! mer ska det bli.

ikväll kommer J hit, vi har lite att ta igen efter dessa 10 dagar utan varandra. haha, mycket tjat om Jonatan känner jag, men så är det, ni får helt enkelt stå ut.

bilder från Idre kommer så snart jag hittat sladden.
/e'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0