en famn för mig

skolan idag. finns inte så mycket att säga om den förutom att det var stressigt som sjutton. två prov på raken. först matteprov och sedan NP muntligt i engelskan tillsammans med maks, ludvig och vickan. gick skapligt, varken bra eller dåligt, men dock så blev vi inte helt klara, så det forsätter vi med även på måndag.

efter skolan gick jag hem, duka fram lite mellis åt mig och älsklingen, som kom efter ett tag :) vid halv sju var det matdax för mig och J också. så han åkte hem till sig och jag satte mig och åt lite hemmagjord fiskgratäng. mums!

(har tänkt på en sak... jag skriver ganska så ofta "mums" när jag ska äta mat. varför skriver jag aldrig när jag äter ngt som jag tycker är äckligt? jag tror fan jag är en allätare.. mums! he-he.)

nu blir det mys framför tv;n tillsammans med la familia och en viss J.
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0