baby



idag har jag inte gjort speciellt mycket. var nere på stan en sväng med pappa och gjorde lite ärenden. sedan kom älskligen till mig och vi basta lite innan vi gjorde oss klara för att dra vidare.

sitter hos älsklingen nu. vi ska snart ner och laga lite tacos :) sedan blir det mys framför melodifestivalen och så stannar jag här över natten. inte helt fel måste jag säga :)


When you are feeling tired
I'll lie there with you
When you get up early in the morning
I'll get up with you
If you have a craving
I'll get it for you
If you wanna take a ride all by yourself
I'll be waiting for you


Kommentarer
Postat av: Lexie

fin bild på er

2009-03-12 @ 04:44:22
URL: http://lillasotalexie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0