ain't no sunshine

var skapligt pigg för att kila iväg till skolan imorse. dock hade jag huvudvärk hela dagen, men det fick gå i alla fall :) gjorde matlagningsprov idag, gick helt okej, trots att pirogerna inte var något att hänga i granen.

håltimme från sista lektionen så då drog jag hem och fräscha till mig lite innan jag, älsklingen, mamma, pappa och lillebror drog till norrköping. köpte ingenting, gick mest runt och sa vad jag önska mig på min födelsedag.

kom hem för ungefär lite mer än en timme sedan. ska lägga mig och sova nu.
 två Nationella prov i engelska imorgon, och då gäller det att vara pigg.

och btw, jag har namnsdag idag.
emma victoria seger
GRATTIS TILL MIG
(och alla andra som heter victoria)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0