4 dagar kvar!

jag har blivit en dålig bloggare, eller ska jag säga, en sämre bloggare?
men faktum är att skolan går före bloggen, helt klart. och nu när det är nationella prov hit och dit, inlämningsuppgifter och redovisningar så hinner man bara inte blogga. that's it!

idag var det en helt vanlig skoldag. hade prov på islam och höll ett tal (som skulle gjorts för länge sen) men det är som man säger, bättre sent än aldrig!

efter skolan gick jag hem och la mig i soffan. slocknade som vanligt. måste ha något fel, jag sover bannemig hela tiden, kronisk trötthet kanske? heter det så..? hur som helst, sov gjorde jag. senare kom älsklingen hit som en överraskning. sånt gillar jag! han var här ettt tag, sedan drog han och jag käkade mat.

och juste! endast 4 dagar kvar, sen drar jag till Idre. like it!
nu har jag inte tid att sitta här och dega, Halv åtta hos mig börjar om bara någon minut, det får jag inte missa! tror de måste vara världens bästa program.
/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0