sunday

idag har jag tagit det lugnt hela dagen. det tråkiga med sommarlov är att det finns vissa dagar då man gör ingenting. men det ska det bli ändring på. har i alla fall ätit god mat, tagit lite fulsnygga bilder och solat när solen väl tittade fram på förmiddagen.

ikväll serveras det grillat kött hemma hos familjen seger. inte illa pinkat. sedan ska jag och J iväg en sväng till ica och handla gott inför kvällen som ska spenderas i hans systers lägenhet. myspys!





visste inte om jag skulle våga lägga ut bilden eller inte, den är ju så ful fast ändå inte. eller jo, den är ful. men jag bjuder på den. jag har fömodligen världens fulaste solbrillor också. plast, rosa och oljeglas. typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0