sommar & sol

jag hade verkligen sett fram emot att åka till göteborg för att fira midsommar men nu är det ändrade planer. lillebror har gått och blivit sjuk, vattkoppor rättare sagt. inte alls kul.. så istället ska vi åka dit senare när han blivit frisk. midsommar spenderas med andra ord här, i katrineholm, hos mig, med familjen. det blir säkert bra, inga sura miner här inte.

dagen har spenderats på stranden med lovisa och kajsa. lite senare kom även jonatan och putte och gjorde oss sällskap. strax efter tre drog vi hemåt. snart ska jag hoppa in i duschen sedan fräscha till mig lite inför kvällen. får finbesök (lovisa & kajsa). nu måste jag skynda mig.
PUSS



[felix + prickigkorv = en felix med vattkoppor.]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0