skolavslutning

skolavslutning idag. hur grymt är inte det? jag skulle gärna skippat skolavslutningen denna gång, 9a2 finns inte längre. kommer sakna det. kan inte säga annat än att tiden på tallås har varit jävligt rolig trots alla motgångar.

slutbetygen fick vi även. jag är så jävla nöjd faktiskt! mitt mål var att inte gå ut med något G, vilket jag klarade. 7 mvg och resten vg var vad jag fick och det ska man minsann vara nöjd med.

helt ovetande fick jag en systemkamera av mina kära föräldrar (trodde jag skulle få den senare). jag är sååååååååå glad! en Canon EOS 450D fick jag. ikväll blir det middag/ fest med kajsa, hubbe och jonte hos mig, sedan kommer lovisa lite senare :) hoppas på en bra kväll trots det trist vädret, dagen har i alla fall varit den bästa hittills!

NU HAR JAG SOMMARLOV!
/e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0