sjung om studentens lyckliga dag

har haft fullt upp med skolavslutning och studentfirande nu därav den dåliga uppdateringen men nu har jag sommarlov och all tid i världen. skolavslutningskvällen kan man väl i princip sammanfatta såhär; middag, hjärnskakning, fest, sängen.

igår var det studentfirande som gällde. inte alltför pigg på det men trots det så fräscha jag till mig, satte på mig klackarna och drog iväg till duveholmshallen. man tar ju bara studenten en gång och det vore synd om jag missa när min bror gjorde det. tror minsann vi hade de snyggaste och pinsammaste (!) skyltarna i katrineholm. GRATTIS TILL STUDENTEN JOACIM (och alla andra som tagit studenten förstås)! några släkningar och bekanta kom över för att fira Jocke. det åts buffé och tårtor. smaskens! på kvällen drog jag till hubbe där även kajsa, lovisa och jonatan var. åt mat, snacka skit och hade det allmänt trevligt, sedan drog vi hem till mig för att vara barnvakt åt lillebrorsan när mamma och pappa skulle ut. singstar blev det och älsklingen stanna här över natten.















PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0