milow - ayo technology

skolan idag var grym! tre håltimmar vilket gjorde att vi slutade 12:30. har gjort ett stort framsteg idag, jag vågade åka hem som en nörd med en gitarr på ryggen som var lika stor som mig. bra gjort, emma! man kunde nästan tro att jag kan spela. mina kära klasskamrater skratta mest åt mig, medan jag höll på att dö. när ska tekniken gå framåt? det borde finnas gitarrer på internet man kan spela på genom datorn tycker jag :)

nåja. idag ska jag vara med mina bästa, lovisa och kajsa! ska bli kul som alltid :) sedan ska jag väl försöka förstå mig på den förbannade gitarren. ni vill inte höra. låter förskräckligt, men vad gör man inte för att behålla betyget? på måndag är det uppspelning inför min musiklärare som gäller, trots att betygen redan är satta.

och juste! idag håller jag tummarna för mamma som är i Borås. jag hoppas och jag vill att det ska gå hela vägen. lycka till!

/e'


sötaste kissemissen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0