losing my religion

första riktiga dagen på sommarlovet och vad är det här? regn, kalla vindar och alldeles för många moln på himlen, är det det vi kallar sommar? i sverige är det så. en typisk svensk sommar är vad de är. nu ska jag inte vara allt för negativ, vindarna måste ju vända någon gång, men frågan är när? jag hoppas att det blir bättre imorgon.

kom precis hem från gymet. körde stenhårt med mamma i lite över en timme. svetten rann och helt plötsligt kastade en kille som stod på löpbandet bredvid mig vatten på mig. väldigt oväntat. nu ska jag hoppa in i duschen sedan ska jag iväg och träffa lovisa, kajsa och haza. en typisk filmdag idag, regnet öser ner.

/e'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0